onsdag 25 februari 2009

Trögt och segt

Av många anledningar.
Behöver fortfarande ett jobb.
Var på Box igår, sånt där när man är i par och boxar på varandra (den andra har typ kuddar man slår på, så inte på riktigt..) Det var jobbigt. Jag har träningsvärk.

Den ena kursen jag läser just nu är så tråkig att klockor stannar, flygplan kraschar i Amsterdam och solen inte orkar igenom molnen. Fy attan, boken är så trist att mina ögon börjar blöda när jag öppnar den, for real!!

Är sista rycket med CSN på länge nu, så behöver ju inte "tenta" den, typ så.. Eller nåt. Får se om jag hittar 49 kilo motivation nånstans inom den närmaste veckan, sen är det kört.

Ska till fjällen ju! Första gången, kommer bli gipsvagga på det, men det kan det va värt.

Det jag allra mest ville säga är att jag åt rökt sik från Vättern i helgen.

Så, då var det sagt, tack för idag.

1 kommentar:

akajos sa...

Du får slinka över till mig en stund. Det brukar alltid muntra upp :-)