onsdag 11 februari 2009

Snö-äckel!

Snö i februari går bort! Det ska vara snö vid jul, punkt. Ska det komma snö efter det ska det vara beskedligt och väluppfostrat, inte slaksa till och sedan frysa, så det blir dumma spår överallt när man ska cykla.
Hmpf.
Jag har börjat träna igen, äntligen. Bor ju i friskis-land nu, tar ca 5 min att cykla dit (weeee!).

Var på tre ganska lugna pass förra veckan, och ett medel igår. Inledningsvis kände jag mig som en stelopererad 75åring med fibromyalgi, trots att jag stretchade efter bästa förmåga, men det börjar släppa nu.
Tyvärr är Bosun inställd ikväll, så det blir ett medelpass kl 12:00 (!) istället. De har några fejkade lågpris-bosu-bollar här dessvärre... Men men, man kan inte få allt. På friskis i karlskrona var det minsann äkta bollar (såna man kan se här).

Har planer på att diska innan träning, ack vad stressigt och inrutat allt blir. Så mycket som ska planeras, ska jag städa toaletten i eftermiddag eller till helgen? Kommer jag ha lust att ta ut påsen med returmtrl ikväll, eller ska jag starta upp en till och fylla den med innan jag tar ut det?
Hur lite disk är värt att diska åt gången? Måste man spara lite först?
Framförallt; hur ska jag hinna jobba i detta kaos??!

Ha ha..ha...ha ha...ha.......

Inga kommentarer: